Gratis verzending vanaf € 149,00 [email protected]
Verzending en betaling Contact
Nederlands
English Deutsch Français
Kidero.be
0 Winkelmandje
  • Voor meisjes
    0-12 maanden
    1-3 jaar
    3-5 jaar
    6-9 jaar
    9-12 jaar
    12+ jaar
  • Volgens leeftijd
    0-12 Maanden
    1-3 jaar
    3-5 jaar
    6-9 jaar
    9-12 jaar
    12+ jaar
  • Voor jongens
    0-12 maanden
    1-3 jaar
    3-5 jaar
    6-9 jaar
    9-12 jaar
    12+ jaar
  • Houten speelgoed
    Legpuzzels en legpuzzels
    Motorisch speelgoed
    Montessori-speelgoed
    Didactisch speelgoed
    Spelletjes en puzzels
    Bouwpakketten
    Treinen en auto's
    Activiteitenborden
  • Beroepen
    Koks Gebruiksvoorwerpen Toestellen Kitchenettes Keukenschorten
    Het spel van zakendoen Voedsel Kassa Supermarkt Winkelmanden en trolleys
    Schoonheidssalon Schoonheidsspecialiste en visagiste Manicure en pedicure Tatérka Kapper
    Workshop
    Huishouden
    Artsen en tandartsen Artsen Tandartsen
    Brandweerlieden en politieagenten Politieagenten Brandweer
    Soldaten en krijgers
    Dierenartsen
    Bouw
    Conducteurs en treindienstleiders
    Goochelaars
    Piloten en stewards
  • Onderwerpen
    Dinosaurussen
    Soldaten
    Spoorwegen
    Eenhoorns
    Prinsessen
    Brandweer
    Astronauten en de ruimte
    Politieagenten
    Ridders
    Tovenaars
    Robots
    Piraten
    Draken
    Feeën
    Zeemeerminnen
  • Tags
    Wiky
    Teddies
    Alltoys
    Small Foot
    Bigjigs
    Baagl
    Ravensburger
    Lego
    Mac Toys
    Goki
    Trefl
    Clementoni
    Vilac
    Bestway
    Matchbox
    Mattel
    Spin Master
    Sluban
    Bruder
    Chipolino
    Dino
    Llorens
    2Kids Toys
    Detoa
    Bburago
    Hasbro
    Oxybag
    Djeco
    Smoby
    RoboTime
    Simba
    Petit Collage
    Klein
    Le Toy Van
    Seva
    Bino
    TM Toys
    Wooden City
    Qman
    DeCuevas
    Wader
    Lena
    Make It Real
    Playmobil
    Schleich
    Zapf
    Cobi
    Antonio Juan
    Intex
    Lionelo
    Lisciani
    Lucy & Leo
    Profibaby
    Jiri Models
    Piatnik
    Classic World
    Tooky Toy
    Vtech
    Walachia
    Hola
    Playgo
    Ugears
    Fat Brain
    Merkur
    Pexi
    Fisher-Price
    Schylling
    Kovap
    Dromader
    Mindok
    Polistil
    Bonaparte
    Magformers
    Bontempi
    EkoToys
    Pixie Crew
    Quercetti
  • Creatief en educatief speelgoed
    Creatief speelgoed Kralen en sieraden Ander creatief speelgoed Diamantschilderen Creatieve creatieve kits Modelleren +Meer tonen
    Muzikaal speelgoed Muziekinstrumenten Microfoons
    Anti-stress speelgoed
    Schilderen Tekeningstabellen Raad van bestuur Waterschilderen Schilderen met nummers Projectoren voor tekeningen +Meer tonen
    Educatief speelgoed
  • Bouwpakketten
    Plastic kits
    Houten kits 3D legpuzzels
    LEGO Stad Marvel Star Wars Duplo Vrienden +Meer tonen
    Magnetische bouwstenen
    Ballenbanen Tobogans en achtbanen Ballenbouwsets GraviTrax Marmer Marmerbanen Spacerail
    Schroevendraaierset
    Metalen kits
    Bouwpakketten van bakstenen
    Elektronische bouwstenen
    Accessoires voor kits
  • Beeldjes
    Dierenbeeldjes Flockies
    Sprookjes- en filmfiguurtjes Marvel Gaby's magische huis L.O.L. Surprise Paw Patrol Hatchimals +Meer tonen
    Dinosaurusbeeldjes
    Robotfiguren
    De boerderij
    Playmobil
    Soldaat beeldjes
    Beeldjes van mensen
    Het Universum
    Speeltoestellen
    Superheld beeldjes
  • Bordspellen en puzzels
    Puzzel Puzzel voor volwassenen Puzzels voor kinderen 3D puzzel 3D houten puzzel Accessoires +Meer tonen
    Bordspellen
    Kaartspellen
    Puzzels
    Pexesa
    Gezelschapsspellen
    Spelletjes voor de kleintjes
    Domina
    Accessoires voor games
  • Speelgoed voor buiten
    Spelletjes in de buitenlucht Balspellen Andere spellen zoals Trainingshulpmiddelen Winterpret Raket spelletjes +Meer tonen
    Kinderwagens Voertuigen Elektrische trolleys Scooters Wielen Skateboards +Meer tonen
    Waterspeelgoed Opblaasbaar speelgoed Spuitpistool Waterspeelgoed
    Speelgoed van zand Bábovičky Auto's Wielen en zandmixers
    Speeltuin Schommels Speelaccessoires Trampolines Zandbak Huizen +Meer tonen
    Bublifuge
    Tuinieren
    Zwembaden Zwembaden Speelcentra Waterglijbanen
    Vliegende draken
    Speltafels
  • Auto's, treinen, vliegtuigen, boten
    Auto's Auto's Autoracen Garages Verkeersborden Hindernisbanen +Meer tonen
    Op de afstandsbediening
    Treinen Accessoires voor treinen Treinen Treinsporen
    Landbouwvoertuigen
    Bouwtechnologie
    Geïntegreerd reddingssysteem
    Vliegtuigen en helikopters
    Andere transportmiddelen
    Massavervoer
    Militaire uitrusting
    Skateboards en fietsen
    Motorfietsen
    Schepen
    Raketten en spaceshuttles
    Formule
  • School en kleuterschool
    Kunstbenodigdheden Kleurpotloden Model Herstelt Postzegels Krijt +Meer tonen
    Schoolbenodigdheden Papierwaren Notitieboeken en blocnotes Gommen, puntenslijpers, scharen Correctie- en lijmhulpmiddelen Schoolspullen sets +Meer tonen
    Kantoorbenodigdheden Mappen en ordners Kalenders Kleine behoeften Dagboeken Statieven en opslagruimte +Meer tonen
    Rugzakken en tassen Rugzakken School sets Rugzakken voor kinderen Tassen
    Drinkflessen
    Etuis en zakjes
    Snackdozen
    Mappen voor notitieblokken
    Tassen en tassen
    Koffers
    Portemonnees
    Voor kinderdagverblijven
    Wereldbollen
  • Speelgoed voor de kleintjes
    Rammelaars, bijtringen en fopspenen Rammelaar Bijt Fopspenen
    Interactief speelgoed
    Puzzels, puzzels, blokken
    Auto's, treinen, vliegtuigen, boten
    Draaimolens en speelgoed voor de wieg en wandelwagen Speelgoed ophangen Carrousels
    Puzzel van schuim
    Huisdieren en slapers
    Rijdend en trekkend speelgoed
    Rubber speelgoed
    Speelkleden en -matten
    Wandelaars
    Motorische labyrinten
    Geschenksets voor de kleintjes
    Speelgoed van stof
    Spelletjes voor de kleintjes
    Orthopedische puzzel
    Waterkussens
  • Feesten en partijen
    Vieringen Ballonnen Decoratie Geschenktasjes en -zakjes Kaarsen Gezicht schilderen
    Kostuumaccessoires
    Kostuums
    Halloween
  • Poppen en baby's
    Poppen Andere poppen Feeënpoppen Barbie Anlily Evi liefde +Meer tonen
    Accessoires voor baby's Kinderwagens Andere accessoires voor baby's Kleding Wiegen en ledikanten Eetkamerstoelen +Meer tonen
    Baby's Andere baby's Realistische baby's Baby geboren Baby Annabell
    Accessoires voor poppen Huizen Meubilair Transportmiddelen Pakken Kitchenettes
    Stoffen poppen
    Grote poppen
    Hoofden kammen en poppen schminken
  • Pluche speelgoed
    Plushies
    Interactieve knuffeldieren
    Plushies uit films en sprookjes
    Opgezette dieren en slapers voor de kleintjes
    Verkleedpartijtjes
    Hangers
    Warme knuffels
    Kussens en dekens
  • Kinderkamer
    Decoratie Sleutelhangers Magneten Decoratie voor de kamer Zelfklevende decoratie Geldkisten +Meer tonen
    Nachtlampjes en projectoren
    Hoppers en schommels Paarden op een stok Stuiterballen Schommels Hinkelbaan
    Tenten en huizen Tenten en huizen Tunnels Ballen Boxen Klimrekken
    Beveiliging
    Opslagruimte Organisatoren Speelgoeddozen
    Meubilair
    Geschenksets
    Klimmuren
  • Uitrusting voor kinderen
    Voeding en borstvoeding Gerechten Slabbetjes Eetkamerstoelen
    Slaap Uitrusting voor de wieg Schommels Beddengoed Kinderbed
    Autostoelen Autostoelen Accessoires voor de auto Autostoel accessoires
    Kinderwagens Accessoires voor kinderwagens
    Paraplu's
    Zwemmen Cosmetica Handdoeken en badlakens Badkamers
    Potjes
    Veranderen Manden voor luiers Verzorgingsstations en matten
    Zwangerschap
  • Wapens
    Pistolen Wapens Naven Doelen Magazijnen en munitieopslag
    Zwaarden en dolken
    Spuitpistool
    Kruisbogen
    Luky
    katapult
  • Elektronisch speelgoed
    Speelgoed met afstandsbediening Huisdieren Robots Militaire uitrusting
    Spelconsoles
    Microscopen en telescopen
    Camera's
    Drones Accessoires
    Hoofdtelefoon
    Kijk op
    Microfoons
  • Boeken
    Werk- en werkboeken Kleurplaat Dagboeken en notitieboeken
    Voor de kleintjes Leporella Stoffen boeken Boeken voor het water Houten boeken
    Accessoires voor boeken
  • Speelgoed voor in bad
  • Voor kleine meisjes
    Sieraden
    Sieradendoosje
    Handtassen
  • Licentie
    Minecraft
  • Accessoires
    Batterijen
    Pompen
    Onderdelen
    Laders
  • Kinderkleding
    Babykleding
    Regenjassen
    Winterkleding
    Accessoires
    Petten en hoeden
    Schoeisel
    Truien en sweaters
  • Verkoop
  • Meer categorieën

KLAKENREGLEMENT

van de handelsvennootschap Kidero Group s.r.o., KvK-nummer: 24259331, met hoofdkantoor Malobřevnovská 904/33, 16900 Praha 6 voor de webwinkel gevestigd op het adres kidero.be.

Het klachtenreglement is uitsluitend bestemd voor de consument en vormt een integraal onderdeel van Algemene handelsvoorwaarden (hierna: “AHV”).

Contact voor vragen:

Per e-mail: [email protected]

Waar moet u het product afleveren bij een klacht?

U kunt het product aan ons leveren via ons klachtenformulier of rechtstreeks op het adres van ons magazijn: Kidero Group s.r.o., U Silnice 949/11, 161 00 Praag.

  1. HOE MOET ONS PRODUCT ER UITZIEN BIJ ONTVANGST
    1. Welke eigenschappen moet ons product hebben op het moment van ontvangst? Wij garanderen dat het aangekochte product bij ontvangst geen gebreken vertoont. In het bijzonder garanderen wij dat op het moment van ontvangst:
      1. het product beschikt over de eigenschappen die wij zijn overeengekomen, zoals door ons of de fabrikant beschreven (ook in de reclame) of die u redelijkerwijs mocht verwachten op basis van de aard van het product,
      2. het product geschikt is voor het doel waarvoor het bedoeld is of waarvoor dit type product gewoonlijk wordt gebruikt,
      3. het product voldoet in kwaliteit of uitvoering aan hetgeen tussen de partijen is overeengekomen en/of aan het monster of model (indien hierop is gebaseerd bij de bestelling),
      4. het product wordt geleverd in de juiste hoeveelheid, afmeting of gewicht,
      5. het product voldoet aan de wettelijke vereisten. 
    2. Veronderstelling dat het product defect is. Als het defect binnen 12 maanden na ontvangst verschijnt, wordt aangenomen dat het product al bij ontvangst defect was, tenzij wij het tegendeel bewijzen.
  2. IN WELKE SITUATIES WORDT UW KLACHT NIET AANVAARD
    1. Voor welke gebreken zijn wij niet aansprakelijk? Wij zijn niet aansprakelijk voor gebreken:
      1. die het product bij ontvangst al had en waarvoor een korting op de aankoopprijs was overeengekomen;
      2. waarvan het defect is ontstaan door normale slijtage of voortvloeit uit de aard van het product;
      3. die door u zijn veroorzaakt en zijn ontstaan door onjuiste opslag, onvoldoende onderhoud, uw ingreep of door mechanische beschadiging, onder omstandigheden die niet voldoen aan de gespecificeerde temperatuur, stof, vocht of andere omgevingsinvloeden zoals door ons of de fabrikant aangegeven (gewoonlijk vermeld op de bijsluiter/etiket), of voortvloeien uit wettelijke bepalingen,
      4. een gebrek in een product dat door de klant is aangepast en waarbij het gebrek is ontstaan als gevolg van die aanpassing,
      5. het gebruik van het product onder ongeschikte omstandigheden, die niet overeenkomen met de door de verkoper of fabrikant gespecificeerde temperatuur, stof, vocht, chemische en mechanische invloeden, of die voortvloeien uit wettelijke bepalingen,
      6. een defect dat is ontstaan als gevolg van een externe gebeurtenis buiten onze controle (bijvoorbeeld een natuurramp).
  3. WAAR OP MOET U OPMERKEN BIJ ONTVANGST VAN HET PRODUCT?
    1. Controleer zorgvuldig de inhoud van ons pakket en verifieer of u heeft ontvangen wat u heeft besteld.
    2. Een klacht kan niet worden ingediend voor een defect dat door u zelf is veroorzaakt, waarvan u op de hoogte was of dat u met de gebruikelijke zorgvuldigheid had moeten opmerken bij het sluiten van de koopovereenkomst.
  4. IS HET PRODUCT BESCHADIGD TIJDENS TRANSPORT?
    1. Vóór ontvangst van het product bij de vervoerder. Controleer of de verpakking intact is. Als de verpakking beschadigd is, meld dit dan direct aan de vervoerder; hij houdt de zending en retourneert deze naar ons. Dit is de eenvoudigste manier om een klacht over een beschadigde zending af te handelen en u ontvangt een nieuwe zending. 
    2. Is het product beschadigd in het pakket? Neem contact met ons op via het klachtenformulier, eventueel per e-mail: [email protected], of telefonisch – wij behandelen uw klacht binnen 3 dagen.
    3. Als u voor de verzendverzekering heeft betaald. Indien u tijdens de bestelling heeft gekozen en betaald voor een verzendverzekering, sturen wij na melding van transportschade binnen uiterlijk 1 werkdag een nieuw product op. U hoeft niet te wachten op de klachtbehandeling door de vervoerder – wij regelen alles. 
  5. ALS U IETS ANDERS ONTVANGT DAN WAT U BIJ ONS BESTELD HEEFT, HOE DOET U DAN?
    1. Heeft u iets anders ontvangen dan wat u besteld heeft? Neem contact met ons op via het klachtenformulier, eventueel per e-mail: [email protected]. Onze excuses voor eventuele onregelmatigheden in de bestelling; wij doen er alles aan om de klachtprocedure zo comfortabel mogelijk voor u te laten verlopen. Wij nemen contact met u op om de verdere afhandeling te bespreken.
  6. VASTSTELLING VAN HET DEFECT VAN HET PRODUCT BINNEN 14 DAGEN NA ONTVANGST
    1. Ontdekt u een defect in het product binnen 14 dagen na ontvangst? Neem dan bij voorkeur contact met ons op via het klachtenformulier of per e-mail: [email protected].
    2. Een klacht is niet hetzelfde als het recht op ontbinding. Binnen 30 dagen na ontvangst garanderen wij u het recht om de koopovereenkomst te ontbinden of het product te ruilen. In dat geval dient het product onbeschadigd te worden geretourneerd, eventueel in de originele, verzegelde of hygiënische verpakking. Anders bent u aansprakelijk voor waardevermindering van het product en/of verliest u mogelijk uw recht op ontbinding. Als u het product reeds heeft uitgepakt en bij een van de eerste toepassingen een defect heeft vastgesteld, raden wij u aan een klacht in te dienen. 
  7. VASTSTELLING VAN HET DEFECT VAN HET PRODUCT BINNEN 24 MAANDEN NA ONTVANGST
    1. Wanneer dient u een defect product te reklameren. U bent verplicht eventuele gebreken zonder onnodige vertraging aan ons te melden zodra deze zich voordoen. U heeft hiervoor 24 maanden vanaf de ontvangst van het product, maar niet voor producten waarbij op de verpakking, het etiket, in de bijgeleverde handleiding of in de reclame – conform de geldende wettelijke bepalingen – een gebruiksduur is vermeld. In dat geval zijn de bepalingen betreffende de kwaliteitsgarantie (contractuele garantie) van toepassing.
    2. Wat gebeurt er na het verstrijken van de 24 maanden? Na het verstrijken van deze termijn kan er geen klacht meer worden ingediend. Indien mogelijk wordt deze termijn verlengd met de periode waarin u het product niet heeft kunnen gebruiken vanwege een gerechtvaardigde klacht. Hoewel wij ons inzetten om klachten naar uw tevredenheid af te handelen, dienen sommige producten volgens de instructies op de verpakking, het etiket of de bijgevoegde informatie behandeld te worden – anders kan het product beschadigd raken. Zelfs als de 24 maanden in dergelijke gevallen nog niet verstreken zijn, kunnen wij uw klacht niet accepteren voor producten die naar uw wens zijn aangepast of voor een defect dat is ontstaan als gevolg van een externe gebeurtenis. 
    3. Hoe kunt u het product reklameren? U kunt ons online klachtenformulier gebruiken, dat u intuïtief begeleidt bij het invoeren van alle benodigde informatie over het product, inclusief de door u gekozen methode voor de afhandeling van de klacht. U kunt het product reklameren door het naar ons magazijnadres te sturen.
    4. Wij bevestigen de ontvangst van uw klacht per e-mail. Het moment van klacht wordt beschouwd als het moment waarop wij de gegevens van de klacht van het product van u ontvangen. 
    5. Wie draagt de kosten voor het retourneren van het gereclameerde product? Als u eist dat het defect wordt verholpen (reparatie of levering van een nieuw product of een onderdeel daarvan), dragen wij de kosten voor het terugzenden van het gereclameerde product naar ons. Bij gebruik van ons klachtenformulier krijgt u, afhankelijk van de afmetingen van het product, de mogelijkheid een specifieke vervoerder uit ons aanbod te kiezen. Vervolgens downloadt u een retourlabel dat tevens per e-mail naar u wordt verzonden. Houd er rekening mee dat gereclameerde producten die per betaling bij levering (cash on delivery) en/of op andere wijze voor onze kosten worden verzonden, niet door ons worden aangenomen en op uw kosten worden geretourneerd. 
    6. Hoe dient het gereclameerde product eruit te zien? Retourneer het product alstublieft volledig en onbeschadigd (met uitzondering van het gereclameerde defect). Houd er rekening mee dat gereclameerde producten die per betaling bij levering en/of op andere wijze voor onze kosten worden verzonden, niet door ons worden aangenomen en op uw kosten worden teruggestuurd. 
    7. Ontvangstbevestiging. Na ontvangst van het gereclameerde product ontvangt u een bevestiging van de zending met het gereclameerde product en de inhoud daarvan op het door u opgegeven e-mailadres. 
  8. HOE SNEL WORDT UW KLACHT BEHANDELD?
    1. Wanneer wordt de klachtenprocedure afgerond? Volgens de wet hebben wij 30 dagen de tijd om een klacht af te handelen vanaf het moment dat het defect wordt gemeld. Wij streven ernaar om de klacht binnen 5 dagen af te handelen, dit is onze prioriteit. In elk geval wordt de klachtenprocedure binnen deze termijn door ons afgesloten.
    2. Beoordeling van het defect. Nadat het gereclameerde product aan ons is terugbezorgd, wordt het defect beoordeeld en ontvangt u een voorlopige beoordeling van ons. Deze termijn omvat niet de tijd die nodig is voor een technische beoordeling van het defect (bijvoorbeeld indien wij de medewerking van onze leverancier of fabrikant moeten vragen). 
    3. Indien het product defect is, wordt de klachtenprocedure uiterlijk binnen 30 dagen na melding van het defect afgesloten. In gerechtvaardigde gevallen kan een bevoegd medewerker met u een langere termijn overeenkomen. Wij zijn verplicht om zo spoedig mogelijk aanvullende gegevens van u te vragen.
    4. Indien het product niet als defect wordt bevonden, wordt u geïnformeerd over de afwijzing van de klacht. Wij zullen de verdere afhandeling met u bespreken. 
  9. WELKE MANIER VAN AFHANDELING VAN DE KLACHT KIEZEN
    1. Wat zijn uw opties? U heeft het recht om te eisen dat het defect wordt verholpen. U kunt kiezen voor:
      1. reparatie van het product;
      2. levering van een nieuw product; of 
      3. levering van het ontbrekende onderdeel.

      Uw verzoek mag niet buitensporig zijn. Als de reparatie voor ons aanzienlijke moeilijkheden oplevert of als uw verzoek voor levering van een nieuw product niet in verhouding staat tot de waarde van het product en de omvang van het defect, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Evenzo zullen wij te werk gaan indien wij uw verzoek als onevenredig beschouwen ten opzichte van het defect of de waarde van het product. 

    2. Indien het defect een wezenlijke schending van de koopovereenkomst betreft. Als het defect een wezenlijke schending van de koopovereenkomst betreft, heeft u het recht om de koopovereenkomst te ontbinden of om een passende korting op de aankoopprijs te eisen.
    3. Wanneer kunt u de aankoopprijs terugvorderen? In sommige situaties is het mogelijk de koopovereenkomst te ontbinden en de aankoopprijs terug te vorderen. Dit is niet mogelijk als het defect niet significant is. De situaties waarin u kunt ontbinden en terugvorderen zijn:
      1. als wij weigeren het defect te verhelpen of het defect niet binnen een redelijke termijn hebben verholpen;
      2. als uit onze verklaring of andere omstandigheden blijkt dat het defect niet binnen een redelijke termijn of zonder aanzienlijke moeilijkheden voor de koper zal worden verholpen;
      3. als het defect zich herhaaldelijk voordoet; of
      4. als het een wezenlijke schending van de koopovereenkomst betreft.
    4. Wanneer is het tevens mogelijk een passende korting op de aankoopprijs te eisen? In sommige situaties kunt u tevens een passende korting op de aankoopprijs eisen. Dit is niet mogelijk als het defect niet significant is. De situaties waarin u een korting kunt eisen zijn:
      1. als wij weigeren het defect te verhelpen of het defect niet binnen een redelijke termijn hebben verholpen;
      2. als uit onze verklaring of andere omstandigheden blijkt dat het defect niet binnen een redelijke termijn of zonder aanzienlijke moeilijkheden voor de koper zal worden verholpen;
      3. als het defect zich herhaaldelijk voordoet; of
      4. als het een wezenlijke schending van de koopovereenkomst betreft.
    5. U geeft ons door hoe de klacht af te handelen. Indien dit niet gebeurt, nemen wij contact met u op. U bent verplicht ons bij de melding van het defect of zonder onnodige vertraging daarna te informeren over de gekozen rechtspositie met betrekking tot de gebrekkige uitvoering. U kunt uw keuze niet wijzigen zonder onze toestemming, tenzij u om reparatie van een defect vraagt dat onherstelbaar blijkt te zijn.
    6. Teruggave van het oorspronkelijke product. Indien de klacht wordt afgehandeld door levering van een nieuw product, bent u verplicht het oorspronkelijk geleverde product aan ons terug te sturen (tenzij anders overeengekomen).
  10. AFSLUITING VAN DE KLACHT
    1. Indien u het product persoonlijk bij ons heeft gereclamateerd. Na afhandeling van de klacht wordt u geïnformeerd over de afronding ervan en verzocht het gereclameerde product zonder onnodige vertraging op te halen, uiterlijk binnen 30 dagen na de mededeling van de afhandeling. Indien u wenst dat het product na de klacht naar uw huis wordt verzonden, regelen wij dit voor onze kosten. Zo niet, dan zullen wij de afwijzing van de klacht toelichten.
    2. Indien u het product voor een klacht naar ons heeft gestuurd. Als het gereclameerde product door een vervoerder aan ons is toegezonden, wordt het na afhandeling automatisch teruggestuurd naar het door u opgegeven adres. Indien nodig zullen wij de afwijzing van de klacht toelichten.
    3. Indien wij de aankoopprijs terugbetalen, zullen wij het betaalde bedrag zonder onnodige vertraging overmaken naar de door u opgegeven bankrekening.
    4. U kunt het gereclameerde product persoonlijk bij ons afhalen, uiterlijk binnen 30 dagen na de mededeling van de afhandeling van de klacht. Na deze termijn behouden wij ons het recht voor een opslagvergoeding in rekening te brengen. De dagelijkse opslagvergoeding bedraagt 20 CZK.
    5. Indien u het product niet ophaalt binnen 6 maanden na de mededeling van de afhandeling, behouden wij ons het recht voor het product te verkopen en de opbrengst te gebruiken ter dekking van de opslagkosten.
    6. Bij ontvangst dient u te controleren of de zending alle vereiste items bevat. Latere bezwaren worden niet in overweging genomen.
  11. AFSLUITENDE BEPALINGEN
    1. De wettelijk aan de klant toekomende rechten worden niet beïnvloed door dit klachtenreglement.
    2. Het klachtenreglement (uitsluitend bestemd voor consumenten) is van kracht vanaf 20 februari 2024 en vervangt alle voorgaande klachtenreglementen.
Gratis verzending Bij bestellingen vanaf € 149,00
Tevredenheidsgarantie 300 000+ tevreden klanten
Zorgeloos retourneren Alle artikelen kunnen binnen 30 dagen worden geretourneerd
Duizenden artikelen op voorraad Levering binnen 2 dagen

Hulp nodig?

[email protected] Wij antwoorden binnen 24 uur

Alles over winkelen

Besteloverzicht Algemene voorwaarden Privacybeleid Verzending en betaling Klachten en retouren Klachtenprocedure

Nuttige informatie

Neem contact met ons op Informatie over cookies Regels voor het verwerken van reviews

Aanbod

Voor meisjes Volgens leeftijd Voor jongens Houten speelgoed Beroepen
DPD DHL app.cart.carrier.dhl_bpost.label
Mastercard
Visa
Apple Pay
Google Pay
OnlineHračkářství.cz | Kidero.cz | Kidero.sk | Kidero.de | Kidero.at | Kidero.ro | Kidero.it | Kidero.hu | Kidero.pl | Kidero.fr | Kidero.nl | Kidero.be | Kidero.hr | Kidero.si
Exploitant: Kidero Group s.r.o., Malobřevnovská 904/33, 16900 Praha 6, Tsjechië OIB: 24259331